reklama

Monológ

Sedím...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Sedím...

Myšlienky mi behajú sem a tam

Myslím...teda...

Prosto som s Tebou

A čo ty?

Telepatické spojenie nefunguje

Nespolupracuješ

Prečo?

Ako si to môžeš dovoliť?

Ach, áno

 ty si predsa nezávislý...

Ako veľmi to neznášam

...a neznášam už aj teba

Divíš sa?

Niet čomu

Vediem hlúpu debatu

Účastním sa jej len ja sama

Kde si?

Počúvaš ma vôbec?

...aha, už som pochopila.

Dominika Mikulová

Dominika Mikulová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Raz mozno zachranim svet pre globalnym oteplovanim a ludskou hlupostou, ktora je metlou ludstva (kam sa hrabe alkohol) Kto mi pomoze v tomto ukrutnom boji?? Je to predsa tak, ze cim viac hlav, tym viac rozumu...aj ked moja babka zvykne hovorit: "kucharek šešč, nebylo co ješč" :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu